Рекламирай чрез популярни личности в социалните мрежи

Voiz.bg използва бисквитки. За да продължите по-нататък, е необходимо Вашето съгласие. Детайли.

Приемам

Блог

blog cover
09
март
Кейт Мидълтън бе избрана за моден инфлуенсър на изминалата година
Люба
09 март 2021 г.

Кейнт Мидълтън бе избрана за моден инфлуенсър на 2020-та година. Херцогинята на Кембридж, която винаги изглежда зашеметяващо, спечели наградата, като изпревари Мегън Маркъл и водещата на ‘This Morning’ Холи Уилъби.

Модните експерти разкриват, че тоалетите на херцогинята са допринесли за скок в продажбите и търсенето на подобни рокли или топове. „Модното око“ на Холи Уилъби бе наредено на второ място, а гардеробът на херцогинята на Съсекс остана 3-ти.

Статистиката, която бе събрана от Love the Sales, определи най-големите скокове в продажбите на дадена дреха, след като тя е била носена от известна личност през миналата година. Безспорен победител е роклята на цветя на Кейт Мидълтън, която бе изработена от бранда ‘Faithfull The Brand’. Tя носеше роклята през лятото по време на онлайн събитие. Брандът е отчел, че продажбите на роклята са се покачили със 112 процента, след като тя е била носена от Кейт през лятото.

Херцогинята на Кембридж бе облечена с роклята по време на посещението си на детския хоспис „Кътчето“ във Фрамлингам Ърл, Норфолк. След като Кейт облече цветната рокля „Мария-Луиза“, тя бе разпродадена за по-малко от 24 часа. Собствениците на австралийския бранд за женско облекло заявиха, че са останали очаровани от факта, че Кейт е избрала една от техните рокли.

Друга популярна дреха от гардероба на кралското семейство е бялата фестонска жилетка. Дори и при едно кратко участие в Zoom, херцогинята не пропусна да се облече подобаващо и съчета жилетката с черен панталон. Това показа увеличаване на продажбите на фестонираните жилетки с цели 67 процента.

Водещата на ‘This Morning’ Холи Уилъби остана на второ място след херцогинята. Гардероба на телевизионната звезда винаги е бил любим на феновете, като някои от изборите ѝ на дрехи също са повлияли значително за продажбата на някои брандове.

Най-популярната нейна дреха беше пола от изкуствена кожа за 38 паунда, която тя облече през март миналата година. След като тя носеше полата в комбинация с черна блуза, продажбите на кожената пола в сайта Lovethesales.com скочиха с 82 процента в рамките на 48 часа. Брандът споделя, че търсенията на рокли на точки и цветни рокли са се увеличили, след като Холи ги е носила.

Разбира се, Мегън Маркъл трябва да бъде в челната тройка. Още откакто се появи под светлината на прожекторите, мнозина следят облеклото на херцогинята за модно вдъхновение. Всеки път, когато тя носи нещо, то бива разпродавано в рамките на часове, а този процес бе определян като „Ефектът Меган“. Когато тя облече рокля на райета Alturaza през 2018-та година, роклята бе разпродадена за часове. Когато тя носеше чанта от шотландската марка Strathberry, продуктът бе разпродаден само след минути, а списъкът с чакащи бе съставен от над 3000 души.

Откакто Принц Хари и Мегън Маркъл се преместиха в САЩ през януари, двойката посещава все по-малко медийни събития. Поради тази причина херцогинята на Съсекс по-рядко получава възможност да показва модния си вкус. Въпреки това нейният панталон в стил каки, който тя носеше като доброволец миналата година, вдъхнови мнозина. Модният ѝ избор доведе до 74 процента покачване на продажбите на този вид панталони.

Хареса ли ви днешния ни материал? На каква тема искате да е следващата блог статия? Пишете ни в коментарите, а междувременно не забравяйте да си поръчате видео от някоя от звездите на Voiz.bg.

Последни статии

Сайтът използва т.нар. необходими “бисквитки” (cookies) с цел поддържане на неговото функциониране. Ако се съгласите с използването на допълнителни аналитични бисквитки чрез натискане на бутона „Приемам“, ще ни позволите да подобрим работата на сайта и предлаганите от нас стоки и услуги. За повече информация прочетете Политика за бисквитките.

Приемам