Рекламирай чрез популярни личности в социалните мрежи

Voiz.bg използва бисквитки. За да продължите по-нататък, е необходимо Вашето съгласие. Детайли.

Приемам

Блог

blog cover
15
януари
Топ 10 виртуални инфлуенсъри за 2020-ва година
Михаела
15 януари 2021 г.

Ако не знаете какво означава виртуален инфлуенсър, то този материал е за вас. Пазарът за инфлуенсърите се развива дотолкова, че вече се появиха и виртуални такива. Виртуалният инфлуенсър е дигитален персонаж, който е създаден благодарение на компютърен графичен софтуер. Впоследствие въпросният герой получава самоличност и започва да се държи като инфлуенсър в социалните мрежи.

Според създателя на VirtualHumans.org Кристофър Травърс виртуалните инфлуенсъри могат да правят абсолютно всичко, което правят хората в социалните мрежи, но с повече контрол и обвързаност. Въпросните виртуални личности могат да предложат три път по-голямо ниво на заетост от реалните инфлуенсъри. Днес ще ви представим 10 виртуални инфлуенсъра, с които има голяма вероятност да се запознаете през настоящата 2021-ва година.

10. Noonoouri


Noonoouri е творение на Йорг Цубер, който е създател на креативната мюнхенска агенция Opium Effect. 19-годишната дигитална личност бързо превзе модния свят и вече е работила с някои от най-големите модни брандове като Lacoste, Versace и Bulgari. Основната ѝ цел е да забавлява последователите си, но понякога тя информира аудиторията си за различни социални каузи. Тя е повече от просто дигитален персонаж. Noonoouri е веган, който има интереси в областта на модата, тъй че никога няма да я видите да носи палто от животинска кожа. Тя използва най-вече Инстаграм, където има над 300 хиляди последователи, а можете да я последвате и в TikTok, където някои от видеата ѝ имат над 50 хиляди харесвания.

9. Janky


Janky е изобретен от Superplastic, същите създатели, които стоят зад Guggimon. Janky е анимационен каскадьор от Лос Анджелис, който прави първата си публучна изява през юни 2019-та. Виртуалният инфлуенсър има договори с различни популярни имена и брандове като Tinder, Prada и Red Bull. Само година след появата си той вече има над 750 хиляди последователи в Инстаграм.

8. Thalasya


Създадената в Джакарта, Индонезия Thalasya обикаля по различни места в „родната си страна“. Въпреки ситуацията с ограничените пътувания по света в момента, тя успя да отиде до звукозаписно студио във Флорида. Както знаем, пътуването не е от най-евтините хобита. Затова тя финансира заниманието си, като рекламира различни хотели, ресторанти и дори лекарства. Thalasya e творение на Magnavem Studio и се появява за пръв път през октомври 2018-та. Оттогава насам тя си спечели над 500 хиляди последователи в Инстаграм.

7. Anna Cattish


Anna Cattish е руски аниматор и илюстратор. Тя е част от Honkfu visual label, който създава анимация и илюстрация, базирана на измислени персонажи. В началото на кариерата си Anna Cattish е част от общност от артисти, докато в момента има собствен лейбъл и студио. Три години след стартирането на лейбъла тя за пръв път се появява в социалните мрежи. В момента Anna Cattish има близо 500 хиляди последователи в Инстаграм.

6. Any Malu


Any Malu е бразилски анимиран виртуален инфлуенсър, като вече е позната из целия свят. Тя се появи на бял свят през 2015-та година и само за 5 години успя да измине пътя от идея през YouTube звезда до популярна личност в почти всички социални мрежи. Бразилският виртуален инфлуенсър има над милион фенове в платформите Тwitter, TikTok, Facebook и Instagram. Видеата ѝ в YouTube имат над 280 милиона гледания. Тя е един от малкото виртуални инфлуенсъри, които имат собствено телевизионно шоу, което е в партньорство с най-популярната анимационна телевизия в света Cartoon Network.

5. Knox Frost


Knox Frost е най-популярният мъжки виртуален инфлуенсър в Инстаграм. Съдейки по акаунта му в социалната мрежа, той е на 20 години и е от Атланта. За една година той успя да събере над милион последователи в Инстаграм. Той използва социалната мрежа предимно за комуникация, а съдържанието му често е обект на дискусии. Най-голямата част от неговата аудитория са мъже на около 20 години, но над четвърт от follow-ърите му са жени.

4. Guggimon


Правата на непослушния заек Guggimon се държат от Superplastic – най-големият създател на анимационни известни личности и дизайнерски играчки. Заекът е обсебен от всичко, което има хорър мотиви. Guggimon описва себе си като „моден хорър артист и музикален продуцент, който е обсебен от дамски чанти, брадви, дизайнерски играчки, Били Айлиш и филма „Сиянието“. Заекът е от Монреал, Канада и прави първата си изява през юни 2019-та година. Наскоро той участваше в турнето ‘Color of Noise’ на известния DJ Стив Аоки.

3. Barbie


Barbie няма нужда от представяне. Беше въпрос на време русокосата красавица от края на 50-те години да влезе в социалните мрежи с цел да придобие нови фенове. Тя има най-много почитатели във Facebook, но е следвана и в останалите социални мрежи, най-вече в YouTube, където влиза в ролята на влогър. Barbie има 1.8 милиона последователи в Инстаграм, 10 милиона абоната в YouTube, близо 300 хиляди последователи в Туитър и над 200 хиляди месечни слушатели в Spotify. Нейният Инстаграм пост в подкрепа на кампанията ‘Black Lives Matter’ получи над 40 хиляди харесвания.

2. Lil Miquela


Miquela Sousa, позната още като Lil Miquela, е виртуален робот модел, който вече е работил с някои от най-големите модни брандове в света като Prada, Dior и Calvin Klein. Тя пусна първия си сингъл ‘Not Mine’ през 2017-та година, а през миналата година бе дебютът на първото ѝ музикално видео ‘Hard Feelings’ на онлайн фестивала ‘Lollapalooza’. Бразилско-американската красавица е създадена от стартъпa Brud. Тя има близо 3 милиона последователи в Инстаграм, които нарича “Miquelites”, 2.5 милиона follow-ъри в TikTok и повече от 27 хиляди последователи в Туитър.

1.Lu do Magalu


Lu do Magalu е най-следваният Инстаграм инфлуенсър за 2020-та година. Тя е най-гледаният виртуален човек в света, което обяснява и фактът, че е начело в тази класация. Тя има повече от 14 милиона почитатели във Facebook, близо 5 милиона последователи в Инстаграм, повече от 2 милиона абонати в YouTube и над 1 милион последователи в TikTok и Туитър респективно. Тя се появява за пръв път преди десетилетие в списание Luiza, една от най-големите бразилски компании за търговия на дребно. Оттогава тя участва в рецензии на продукти и видеа с разопаковане на кутии. Интересното е, че Lu do Magalu е известна в цял свят, но не е толкова популярна в родината си Бразилия.

Последни статии

Сайтът използва т.нар. необходими “бисквитки” (cookies) с цел поддържане на неговото функциониране. Ако се съгласите с използването на допълнителни аналитични бисквитки чрез натискане на бутона „Приемам“, ще ни позволите да подобрим работата на сайта и предлаганите от нас стоки и услуги. За повече информация прочетете Политика за бисквитките.

Приемам